Математика 01.04.2020
Математика .Тема.Задачі
на процеси.Розв'зування задач на одночасний рух в протилежних напрямках.
1.
Приготуйся
до уроку, зосередся, відкрий підручник математики на с.63.Уважно прочитай умову
завдання № 1.
S
|
V
|
t
|
|
І в.
|
?
|
16км/год
|
4год
|
ІІ в.
|
?
|
?
|
4год
|
Ів і ІІв.
|
112км
|
Загальний виробіток
|
Продуктивність праці
|
Час роботи
|
|
І оп.
|
?
|
16с.
|
4 год
|
ІІ оп.
|
?
|
?
|
4 год
|
І і ІІ оп.
|
112с.
|
-
Як ти бачиш коротка умова цих задач дуже схожа
і розв'язання цих задач теж дуже схоже.
-
Розглянемо І спосіб.
1) 16∙4=64(
км)- проїхав І вершник
1)16 ∙4= 64 ( с.)- набирає І оператор
2)112-64=48(км)- проїхав ІІ
вершник
2)
112-64=48(с.) – набирає ІІ оператор
3) 48
: 4=12( км /год)- швидкість ІІ вершника
3) 48 : 4=12(с.)-щозміни набирає ІІ
оператор, або це продуктивність праці ІІ оператора
- Розглянемо ІІ спосіб
1) 112:4=28
2) 28–16=12
Або: 112:4–16=12
Відповідь:12км/год швидкість ІІ вершника і
12 сторінок продуктивність праці ІІ оператора.
Отже робимо висновок, що ці задачі мають однаковий алгоритм розв'язання
Спочатку шукаю відстань, яку
проїхав І вершник , (виробіток 1 оператора), дією множення;
Далі шукаю відстань , яку проїхав
ІІ вершник ,( виробіток 2 оператора), дією віднімання;
І даю відповідь на запитання
задач: Яка швидкість ІІ вершника?, Скільки набирає сторінок щозміни ІІ
оператор?, виконую дію ділення.
Згадаємо.
Істотні
ознаки задач на спільну роботу: • три величини: загальний виробіток,
продуктивність праці і час роботи; • три випадки: перший випадок стосується
роботи першого об’єкта, другий — роботи другого об’єкта, а третій — спільної
роботи обох об’єктів; • до перших двох випадків дано продуктивність роботи
кожного об’єкта; • до третього випадку дано загальний виробіток спільної праці,
а час спільної праці є шуканим.
2.
Розглянемо
задачі під № 2.
1) Із одного пункту одночасно в протилежних напрямках
виїхали два велосипедисти. Перший їхав зі швидкістю14 км/год, а другий — 16
км/год. Через скільки годин відстань між велоси-
педистами становитиме 150 км?
S
|
V
|
t
|
|
І в.
|
? ]150 км
?
|
14 км/ год
|
?
|
ІІв.
|
16 км/ год
|
1)
14+16=
30(км/ год)- швидкість віддалення
2)
150:
30= 5( год)- відстань між велосипедистами становитиме 150 км
3)
Відповідь:
5 годин.
-
Ми
цю задачу розв'язали, знаючи:
t= S ∙ V
2) Дві бригади робітників копають
траншею. Перша бригада щогодини викопує 14 м траншеї, а друга —
16 м. Через скільки годин спільної роботи дві бригади викопають 150 м траншеї?
Загальний виробіток
|
Продуктивність праці
|
Час роботи
|
|
І бр.
|
? ]150 м
?
|
14 м
|
?
|
ІІ бр.
|
16 м
|
1) 14+16=
30(м)-траншеї викопує дві бригади разом за 1 годину
2) 150: 30= 5(
год)- спільної роботи дві бригади викопають 150 м траншеї?
Відповідь: через 5 годин.
Отже, задачі на спільну роботу та рух мають однакове розвязання.
3.
Дякую
тобі за роботу. Ти молодець. Перепочинь і
виконай тест за посиланням.Візьми чернетку та ручку.
Комментарии
Отправить комментарий